Com incorporar-se a la plataforma - Plataforma de Administración Electrónica para Entidades Locales
COM ADHERIR-S'HI
REQUISITS PREVIS
Com a requisit previ a l'alta del municipi en la Plataforma d'Administració Electrònica per a les entitats locals de la Comunitat Valenciana (PELCV) es requereix l'adhesió al conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Per a realitzar aquesta adhesió necessita seguir aquest procedimient.
Si vosté ja està adherit pot cosultar-ho ací pot passar directament a la sol·licitud de prestació de serveis següent.
SOL·LICITUD DE PRESTACIÓ DE SERVEIS
Si està adherit al conveni anterior, pot sol·licitar la incorporació a la plataforma mitjançant la sol·licitud de serveis següent:
formulari de sol·licitud de serveis
Omplit el formulari necessita remetre'l a proyectoeell@gva.es
Oficina de projecte PELCV
proyectoeell@gva.es
961208963