Sol·licitud serveis del ministeri - Plataforma de Administración Electrónica para Entidades Locales
Solicitud Servicios Ministerio
Les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana o les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat, tenen la possibilitat d'accedir a les funcionalitats proporcionades per les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica contemplades en el Conveni de col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (MINHAP) i la Generalitat de la Comunitat Valenciana per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica, subscrit el 6 de juny de 2016.
PROTOCOL D'ADHESIÓ
Les entitats abans citades es poden adherir a aquest conveni* mediante el següent protocol d'adhesió publicat:
*Recepcionada la sol·licitud, se'ls informarà dels passos a realitzar per a l'alta efectiva en cadascun dels serveis.
ENTITATS JA ADHERIDES
Si la seua entitat s'estava adherida a l'anterior conveni *MINHAP-GVA no és necessari que realitze aquesta nova adhesió. Si té dubtes pot consultar el llistat d'entitats ja adherides:
Llistat d'entitats adherides